Recension: Telescopic Mascara


Pris: 140 kr

Denna mascaran når ut till varje ögonfrans även de längst in tack vare borsten. En annan sak som är bra med borsten är att den är rosa vilket gör att man kan se hur mycket mascara man tagit osv. Jag tycker denna mascaran var ganska så bra eftersom den gav långa, väldigt långa separerade ögonfransar som blev ganska så svarta. Men inte så mycket volym, men vill man ha volym då kan man bygga upp det men då finns det även risk för att den klumpar sig. Så den här mascaran skulle kunna vara en vardags mascara men inget jag själv skulle använda till tex fest då jag vill ha både längd och volym.

                  Betyg: 4/5
  skulle man få volym skulle den få fullpott


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag älskar verkligen den mascaran!

2008-06-28 @ 12:37:42
URL: http://darlingno1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0